Osobnost Aloise Rašína je povinným motivem na první české pamětní bankovce. V MOTORU jsme připravili pamětní list k jejímu vydání.
Materiál propagující legendární likér Becherovka byl určen pro exportní trhy, vznikl proto v několika jazycích.
José Rizal – významná osobnost spojená s historií ČNB. Materiál vznikl k příležitosti slavnostního odhalení busty Josého Rizala v prostorách ČNB.
K výročí 100 let Poštovního muzea jsme navrhli design a zpracovali publikaci, která zahrnuje vybrané návrhy známek od významných českých autorů a umělců i historii samotného muzea a jeho sbírek.
Vienna Insurance Group. Hlavním vizuálním prvkem zajišťovny pojišťoven VIG RE je červená barva a symbol jistoty – horolezecká karabina.
1807–2007. 200 let od založení legendární Becherovky. K tomuto výročí byla vydána kniha ve dvou jazycích. Navrhli jsme design a autorský zlom celé publikace.